METHODOLOGICAL ASPECTS OF AUTOMATIC TRAINING SYSTEM USE IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER MEDICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS IN CREDIT-MODULE SYSTEM
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
METHODOLOGICAL ASPECTS OF AUTOMATIC TRAINING SYSTEM USE IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER MEDICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS IN CREDIT-MODULE SYSTEM
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРИМЕНЕНИЯ АВТОМАТИЗИРОВАННЫХ ОБУЧАЮЩИХ СИСТЕМ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ВЫСШИХ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ В УСЛОВИЯХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЫ МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ |
|
Creator |
Ryzhov, А. А.; Запорізький державний медичний університет
Chaikovsky, Yu. B.; Національний медичний університет імені О.О.Богомольця Ivan'kova, N. A.; Запорізький державний медичний університет |
|
Description |
Methodological approaches to ATS adoption in educational process of higher medical educational establishments in credit-module system were grounded in the article. Methodological peculiarities of introduction of ATS RATOS on the basis of 5 year use experience in Zaporozhye State Medical University and in National Medical University named after A.A.Bogomolets are considered. Peculiarities and functions of ATS in new conditions are found out and specified, introduction stages are disclosed.
В статье обоснованы методологические подходы внедрения автоматизированных обучающих систем (АОС) в образовательный процесс высших медицинских заведений в условиях кредитно-модульной системы. Рассмотрены методические особенности внедрения АОС RATOS® на основе пятилетнего опыта ее использования в Запорожском государственном медицинском университете и Национальном медицинском университете им. А.А. Богомольца. Определены и уточнены особенности и функции АОС в новых условиях, показаны этапы её внедрения. У статті обґрунтовані методологічні підходи щодо впровадження автоматизованих навчальних систем (АНС) в освітній процес вищих медичних навчальних закладів за умов кредитно-модульної системи. Розглянуто методичні особливості впровадження АНС RATOS на базі п’ятирічного досвіду її застосування у Запорізькому державному медичному університеті та Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця. З’ясовано та уточнено особливості і функції АНС в нових умовах, розкрито етапи її впровадження. |
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-11-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/96
10.11603/mie.1996-1960.2009.4.96 |
|
Source |
Medical Informatics and Engineering; № 4 (2009)
Медицинская информатика и инженерия; № 4 (2009) Медична інформатика та інженерія; № 4 (2009) 1997-7468 1996-1960 10.11603/mie.1996-1960.2009.4 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/96/115
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|