Запис Детальніше

TECHNOLOGY DISTANCE LEARNING POSSIBILITIES IN CONTINUING PROFESSIONAL PHARMACISTS DEVELOPMENT

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TECHNOLOGY DISTANCE LEARNING POSSIBILITIES IN CONTINUING PROFESSIONAL PHARMACISTS DEVELOPMENT
ВОЗМОЖНОСТИ ПРИМЕНЕНИЯ ТЕХНОЛОГИЙ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В НЕПРЕРЫВНОМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ РАЗВИТИИ ПРОВИЗОРОВ
МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В БЕЗПЕРЕРВНОМУ ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ПРОВІЗОРІВ
 
Creator Babintseva, L. Yu.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
 
Description The possibilities of distance learning technologies to provide effective continuing professional development of ph ar macistswas discussed. Improving the quality of this study is to provide adaptability and confor mity knowledge transfer. Applying the principles of individualized learning was improved quality of learning more. Individualization of training can reduce the amount of errors in decision-making (analysis of situational tasks) more than twice was proved.
Рассмотрены возможности технологий дистанционного обучения для обеспечения эффективного непрерывного профессионального развития провизоров. Показано, что основой повышения качества такого обучения является обеспечение адаптивности и пертинентности передачи знаний. Применение принципов индивидуализированного обучения улучшает его качество. Доказано, что индивидуализация обучения позволяет уменьшить количество ошибок при принятии решений (анализ ситуационных задач) более, чем в два раза.
Розглянуто можливості технологій дистанційного навчання для забезпечення ефективного безперервного професійного розвитку провізорів. Показано, що основою підвищення якості такого навчання є забезпечення адаптивності та пертинентності передавання знань. Застосування принципів індивідуалізованого навчання покращує його якість. Доведено, що індивідуалізація навчання дозволяє зменшити кількість помилок при прийнятті рішень (аналіз ситуаційних завдань) більш, ніж у два рази.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2015-05-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3913
10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3913
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 1 (2015)
Медицинская информатика и инженерия; № 1 (2015)
Медична інформатика та інженерія; № 1 (2015)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2015.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3913/3610
 
Rights ##submission.copyrightStatement##