Запис Детальніше

EXPERIENCE OF PHANTOM-SIMULATION TRAINING OF STUDENTS IN SPECIALITY «OBSTETRICS AND GYNECOLOGY»

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EXPERIENCE OF PHANTOM-SIMULATION TRAINING OF STUDENTS IN SPECIALITY «OBSTETRICS AND GYNECOLOGY»
ОПЫТ ФАНТОМНО-СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «АКУШЕРСТВО И ГИНЕКОЛОГИЯ»
ДОСВІД ФАНТОМНО-СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ»
 
Creator Potapov, V. O.; ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»
Donska, Yu. V.; ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»
Medvediev, M. V.; ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»
Petulko, А. Р.; ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»
 
Description The article presents the results of simulation trainings at the Department of Obstetrics and Gynecology of State Establishment «Dnipropetrovsk Medical Academy of Health Ministry of Ukraine». In order to improve the quality of knowledge of students a lot of time to the development of practical skills of modern high-tech simulation equipment was given. During the 2013-2015 academic years the department staff has conducted more than 7 thousands practical trainings for students of IV, V and VI years using modern simulation equipment. Analysis of the data showed that significant proportion of students hasimproved the results of the basic skills after undergoing training. The introduction in the educational process of simulation training promotes quality practical skills and more efficient formation of students' motivation to learn.
В статье представлены результаты применения симуляционных образовательных технологий на базе кафедры акушерства и гинекологии ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины». С целью повышениякачества знаний у студентов значительное время отводится освоению практических навыков на современном высокотехнологичном симуляционном оборудовании. За 2013-2015 учебные годы на кафедре было проведеноболее 7 тыс. обучающих симуляционных тренингов для студентов IV, V и VI курсов. Анализ данных показал, что значительная часть обучающихся улучшила результаты выполнения заданий модуля базовых навыков послепрохождения тренинга. Внедрение в учебный процесс обучающих симуляционных тренингов способствует качественному овладению практическими навыками и более эффективному формированию мотивации студентов к обучению.
У статті представлено результати застосування симуляційних освітніх технологій на базі кафедри акушерства та гінекології ДУ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». З метою підвищення якості знань студентів значний час відводиться засвоєнню практичних навичок на сучасному високотехнологічному симуляційному обладнанні. За 2013-2015 навчальні роки на кафедрі було проведено більше 7 тис. навчальних симуляційних тренінгів для студентів IV, V і VI курсів. Аналіз даних показав, що значна частина суб'єктів навчання поліпшила результати виконання завдань модуля базових навиків після проходження тренінгу. Впровадження в навчальний процес навчальних симуляційних тренінгів сприяє якісному оволодінню практичними навичками та більш ефективному формуванню мотивації студентів до навчання.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2015-12-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5446
10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5446
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 4 (2015)
Медицинская информатика и инжинерия; № 4 (2015)
Медична інформатика та інженерія; № 4 (2015)
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2015.4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5446/5008