Запис Детальніше

RESULTS OF IN-DEPTH ANALYSIS OF PARAMETRIC INDICES OF TELEVISION ADVERTISING OF MEDICINES, PARAPHARMACY, ALCOHOLIC DRINKS - EVIDENCE BASE FOR THE DEVELOPMENT OF NORMATIVE AND LEGAL PRINCIPLES OF THE EFFECTIVE STATE REGULATION OF ITS ACTIVITY

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title RESULTS OF IN-DEPTH ANALYSIS OF PARAMETRIC INDICES OF TELEVISION ADVERTISING OF MEDICINES, PARAPHARMACY, ALCOHOLIC DRINKS - EVIDENCE BASE FOR THE DEVELOPMENT OF NORMATIVE AND LEGAL PRINCIPLES OF THE EFFECTIVE STATE REGULATION OF ITS ACTIVITY
РЕЗУЛЬТАТЫ УГЛУБЛЕННОГО АНАЛИЗА ПАРАМЕТРИЧЕСКИХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЕЛЕРЕКЛАМЫ ЛЕКАРСТВ, ПАРАФАРМАЦИИ, ПИВОВОДОЧНЫХ ИЗДЕЛИЙ - ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ БАЗА ДЛЯ РАЗРАБОТКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВЫХ ОСНОВ ЭФФЕКТИВНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УПОРЯДОЧЕНИЯ ЕЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
РЕЗУЛЬТАТИ ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ ПАРАМЕТРИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ЛІКІВ, ПАРАФАРМАЦІЇ, ПИВО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - ДОКАЗОВА БАЗА ДЛЯ РОЗРОБКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ЕФЕКТИВНОГО ДЕРЖАВНОГО УПОРЯДКУВАННЯ Ї Ї ДІЯЛЬНОСТІ
 
Creator Ponomarenko, M. S.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Soloviov, O. S.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
 
Description There was conducted the analysis of parametric indices of monitoring of television advertising of medicines, parapharmaceutical production and alcoholic drinks in 2011 on the main Ukrainian television channels. There were determined key differences and mechanisms of the development of television advertising business.
Проведен анализ параметрических показателей мониторинга телерекламы лекарственных средств, парафармацевтической продукции и пиво-водочных изделий за 2011 год на основных телеканалах Украины. Установлены ключевые отличия и закономерности развития телерекламного бизнеса.
Проведено аналіз параметричних показників моніторингу телереклами лікарських засобів, парафармацевтичноїпродукції та пиво-горілчаних виробів за 2011 рік на основних телеканалах України. Встановлено ключові відмінностіта закономірності розвитку телерекламного бізнесу.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2015-05-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3803
10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3803
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 3 (2014)
Медицинская информатика и инженерия; № 3 (2014)
Медична інформатика та інженерія; № 3 (2014)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2014.3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3803/3523
 
Rights ##submission.copyrightStatement##