Запис Детальніше

THE INTRODUCTION OF VIRTUAL MODELS IN THE LEARNING PROCESS OF PHYSIOLOGY STUDYING

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE INTRODUCTION OF VIRTUAL MODELS IN THE LEARNING PROCESS OF PHYSIOLOGY STUDYING
ВНЕДРЕНИЕ ВИРТУАЛЬНЫХ МОДЕЛЕЙ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС ИЗУЧЕНИЯ ФИЗИОЛОГИИ
ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ
 
Creator Huranych, T. V.; ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет»
 
Description The necessity to modernize the educational process of physiology studying by the introduction of innovative teachingmethods, in particular virtual modeling is considered in the article. Such method can improve the quality of the disciplinestudying and more accurately reflect the vital processes in the human body.
В статье раскрыта необходимость модернизации учебного процесса изучения физиологии путем внедренияинновационных методов обучения, в частности виртуального моделирования. Данная методика может улучшитькачество изучения дисциплины и более точно отразить процессы жизнедеятельности в человеческом организме.
У статті розкрито необхідність модернізації навчального процесу вивчення фізіології шляхом впровадження інно-ваційних методів навчання, зокрема віртуального моделювання. Вказана методика може покращити якість вивченнядисципліни та набагато точніше відобразити процеси життєдіяльності в людському організмі.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2015-12-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5441
10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5441
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 4 (2015)
Медицинская информатика и инжинерия; № 4 (2015)
Медична інформатика та інженерія; № 4 (2015)
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2015.4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5441/5003