Запис Детальніше

DAILY REMOTE TEST CONTROL KNOWLEDGE AS A TOOL FOR MEDICAL AND LEGAL EDUCATION OF MEDICAL STUDENTS

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DAILY REMOTE TEST CONTROL KNOWLEDGE AS A TOOL FOR MEDICAL AND LEGAL EDUCATION OF MEDICAL STUDENTS
ЕЖЕДНЕВНЫЙ ДИСТАНЦИОННЫЙ ТЕСТОВЫЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНИЙ КАК ИНСТРУМЕНТ ФОРМИРОВАНИЯ МЕДИКО-ПРАВОВОГО ОБРАЗОВАНИЯ СТУДЕНТОВ-МЕДИКОВ
ЩОДЕННИЙ ДИСТАНЦІЙНИЙ ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МЕДИКО-ПРАВОВОЇ ОСВІТИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
 
Creator Martsenyuk, V. P.; ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
МОЗ України»
Rogalskyi, I. O.; ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
 
Description The article presents the danger of corruption in medical education as a national problem. Therefore, the formation of medical legal insight is very important since the undergraduate stage of training health professionals in the assessment of theoretical knowledge. The system of daily remote control testing medical students' knowledge was chosen as a tool, which was designed to objectify the evaluation in medical education. The system allows teachers to prepare daily test control using internet technologies, and promote medical students to reject any doubts about the objectivity of the evaluation and to form the basis of medical legal education.
В работе представлена опасность коррупции в области медицинского образования на фоне общегосударствен­ной проблемы. Поэтому крайне актуальным становится формирование медико-правового образования, начиная на додипломном этапе подготовки специалистов-медиков при оценке уровня теоретических знаний. Как инстру­мент выбрана система ежедневного дистанционного тестового контроля знаний студентов-медиков, призванная объективизировать процесс оцениванивания в медицинском образовании. Система позволяет преподавателям средствами Интернет-технологий самостоятельно готовить ежедневный тестовый контроль, а студентам-медикам отбросить сомнения в объективности их оценивания и заложить основы медико-правового образования.
У роботі представлено небезпеку корупції в галузі медичної освіти на тлі загальнодержавної проблеми. Тому вкрай актуальним постає формування медико-правової освіти, починаючи на додипломному етапі підготовки фахівців-медиків при оцінюванні рівня теоретичних знань. Як інструмент обрано систему щоденного дистанційно­го тестового контролю знань студентів-медиків, покликану об’єктивізувати процес оцінювання в медичній освіті. Система дозволяє викладачам засобами Інтернет-технологій самостійно готувати щоденний тестовий контроль, а студентам-медикам відкинути сумніви в об’єктивності їх оцінювання і закласти підвалини медико-правової освіти.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2014-01-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/2248
10.11603/mie.1996-1960.2013.4.2248
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 4 (2013)
Медицинская информатика и инженерия; № 4 (2013)
Медична інформатика та інженерія; № 4 (2013)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2013.4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/2248/2111
 
Rights ##submission.copyrightStatement##