Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
 
Creator Вісьтак, М. В.
Личковський, Е. І.
Фафула, Р. В.
 
Description Розглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системоюнавчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтинговасистема навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306
10.11603/me.v0i3.1306
 
Source Medical Education; № 3 (2012)
Медична освіта; № 3 (2012)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306/1290
 
Rights ##submission.copyrightStatement##