Запис Детальніше

МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
 
Creator Дикий, Б. М.
Матейко, Г. Б.
Пришляк, О. Я.
Кондрин, О. Є.
 
Description Використання міждисциплінарного проблемного семінару у вигляді наукової конференції як інтерактивного методунавчання дозволяє виробити і закріпити у лікарівнавики застосовуваннянабутих знань у практичніймедицині, розвиваєпрофесійно-творче мислення, ініціативність, відповідальність, самостійність, даєможливість поділитися власним досві-дом з іншими. Семінар розроблений для слухачів циклу тематичного удосконалення (ТУ), оскільки для успішного йогопроведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень зрізних дисциплін, щовивчалися на етапі додипломногонавчання. Завданняміждисциплінарного семінару– забезпечитиусвідомлення лікарями міжпредметних зв’язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-07-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807
10.11603/me.v0i1.807
 
Source Medical Education; № 1 (2011)
Медична освіта; № 1 (2011)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807/806
 
Rights ##submission.copyrightStatement##