Запис Детальніше

З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
 
Creator Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.
 
Description Проведено систематизацію досвіду інтеграції кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ІФНМУ,оцінено переваги засад Болонського процесу та розглянуто деякі проблемні аспекти.З метою координації роботи кураторів ECTS факультетів, деканатів, кафедр університету в руслі впровадження засадБолонського процесу, єдиних підходів та стандартів надання освітніх послуг студентам, системного моніторингу якостіосвіти в університеті створено відділ ECTS. Процес впровадження кредитно-модульної системи організації навчальногопроцесу в університеті супроводжувався певними труднощами, які зумовлені передусім недосконалістю нормативно-правової бази. Аналіз семирічного досвіду впровадження кредитно-модульної системи в університеті оцінюємо позитивно,оскільки покращилась мотивація студента до оволодіння знаннями та навичками.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-08-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1282
10.11603/me.v0i2.1282
 
Source Medical Education; № 2 (2012)
Медична освіта; № 2 (2012)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1282/1267
 
Rights ##submission.copyrightStatement##