ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ З КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ В РАМКАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ З КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ В РАМКАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ
|
|
Creator |
Губіна, Н. В.; ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”
|
|
Description |
У статті наведені дані стосовно активації навчального процесу студентів - старшокурсників фармацевтичного факультету за допомогою використання у процесі проведення практичних занять зі спеціалізації “Використання лікарських засобів у клінічній практиці” інтерактивних методів навчання, зокрема ситуативного моделювання. Наводяться план та етапність такого заняття, форма оцінювання знань та вмінь студентів із урахуванням організаційної структури, що діє в умовах кредитно-модульної системи. Застосування методики ситуативного моделювання сприяє творчому спілкуванню, набуттю навичок співпраці в колективі та формуванню відчуття відповідальності за виконання завдань, вмінню будувати аргументовану відповідь. Студенти у випадку навчання з проблемно-ситуативним підходом мають можливість потренуватись у практичному застосуванні знань у певних ситуаціях (наближених до реальних), а викладач може зробити акцент на викладі матеріалу, що знадобиться їх у майбутній професійній діяльності.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2015-04-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3674
10.11603/me.v0i4.3674 |
|
Source |
Medical Education; № 4 (2014)
Медична освіта; № 4 (2014) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i4 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3674/3396
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|