Запис Детальніше

ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ
 
Creator Гребеник, М. В.
Масик, О. М.
Ярема, Н. І.
Лазарчук, Т. Б.
 
Description З метою прогностичної оцінки попиту та готовності лікарів до дистанційної форми післядипломного навчання методоманкетування були опитані 172 практикуючих та лікарів-інтернів терапевтичного профілю. Виявлено, що загалом 82 %лікарів мають можливість користуватися комп’ютером з доступом в мережу Internet, про рівні опанування персональнимкомп’ютером за градаціями користувач та досвідчений користувач повідомили 48,8 та 4,7 % відповідно, переважно у віцідо 40 р. Лише 13,4 % респондентів впевнено уявляли форму і зміст дистанційного навчання, а 66,3 % лікарів надавалиперевагу очному. Разом з тим, 48,3 % опитаних прихильно ставляться до запровадження дистанційного навчання всистему післядипломної освіти. Зроблено висновок, що для реалізації дистанційного навчання слід завершити законодав-че її врегулювання, а перспектива повноцінного функціонування цієї системи серед лікарського загалу найбільш реаль-но очікувати в найближчі п’ять років.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-07-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916
10.11603/me.v0i3.916
 
Source Medical Education; № 3 (2011)
Медична освіта; № 3 (2011)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/916/914
 
Rights ##submission.copyrightStatement##