З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
|
|
Creator |
Пішак, В. П.
Захарчук, О. І. Кривчанська, М. І. |
|
Description |
Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за метустворити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможутьвідповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надативеликий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основніположення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083
10.11603/me.v0i1.2083 |
|
Source |
Medical Education; № 1 (2013)
Медична освіта; № 1 (2013) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083/1952
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|