Запис Детальніше

З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
 
Creator Пішак, В. П.
Захарчук, О. І.
Кривчанська, М. І.
 
Description Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за метустворити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможутьвідповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надативеликий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основніположення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-12-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083
10.11603/me.v0i1.2083
 
Source Medical Education; № 1 (2013)
Медична освіта; № 1 (2013)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083/1952
 
Rights ##submission.copyrightStatement##