ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
|
|
Creator |
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М. Білаш, С. М. Рябушко, М. М. Шарбенко, Т. В. |
|
Description |
У статті вказано на необхідність впровадження сучасних маркетингових технологій в освітній процес та ознайомленняпотенційних абітурієнтів з особливостями кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-08-26
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1278
10.11603/me.v0i2.1278 |
|
Source |
Medical Education; № 2 (2012)
Медична освіта; № 2 (2012) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i2 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1278/1263
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|