Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
 
Creator Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Рябушко, М. М.
Шарбенко, Т. В.
 
Description У статті вказано на необхідність впровадження сучасних маркетингових технологій в освітній процес та ознайомленняпотенційних абітурієнтів з особливостями кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-08-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1278
10.11603/me.v0i2.1278
 
Source Medical Education; № 2 (2012)
Медична освіта; № 2 (2012)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1278/1263
 
Rights ##submission.copyrightStatement##