Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
 
Creator Демчук, М. Б.
 
Description У статті наведено методологічні аспекти організації викладання менеджменту та маркетингу у фармації, описано особливості підготовки студентів за спеціальністю “Фармація”.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-04-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3714
10.11603/me.v0i1.3714
 
Source Medical Education; № 1 (2014)
Медична освіта; № 1 (2014)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3714/3436
 
Rights ##submission.copyrightStatement##