Запис Детальніше

Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури
 
Creator Головчак, І. С.
 
Description Завданням очної інтернатури є максимальне інформаційне насичення навчання, підвищення якості теоретичної підготовки з її корекцією на всіх етапах, контроль ефективності практичного та професійного зростання, формування навичок клінічного мислення та диференційної діагностики. Заочне навчання проходить на клінічних базах стажування. ЗПСМ є інтегрованою дисципліною і включає елементи 23 спеціальностей. Тому основним завданням заочного циклу є формування практичного кругозору, ознайомлення з усім широким спектром нозологій, необхідним для проведення диференційної діагностики. Основним документом, який регламентує професійну підготовку лікаря-інтерна, є індивідуальний навчальний план. Його заповнення на очному циклі та базах стажування проводиться інтернами самостійно під контролем керівників інтернатури та відповідального викладача профільної кафедри. У звітних формах, які завіряються підписом керівника інтернатури та керівника закладу охорони здоров’я регіону, зазначається кількість проконсультованих та пролікованих пацієнтів, проведених маніпуляцій згідно з переліком практичних навиків, передбачених навчальним планом. На заочному циклі навчання інтерни зобов’язані опрацювати перелік обов’язкової та додаткової для вивчення літератури, написати низку рефератів. Такий підхід передбачає індивідуалізацію постійного професійного зростання теоретичної та практичної підготовки молодого фахівця, його відповідність сучасним запитам практичної охорони здоров’я.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-06-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4164
10.11603/me.v0i1.4164
 
Source Medical Education; № 1 (2015)
Медична освіта; № 1 (2015)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4164/3847
 
Rights ##submission.copyrightStatement##