Запис Детальніше

РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВІННИЦЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
 
Creator Мороз, В. М.
Полеся, Т. Л.
Гумінський, Ю. Й.
Фоміна, Л. В.
 
Description Через реформування вищої освіти Україниу вищих навчальнихмедичних закладах з2005 рокувпроваджується кредит-но-модульна система навчання. Впродовж реалізації основних положень кредитно-модульної системи були виявленіпереваги та недоліки. Узв’язку з оптимізацією якості вищоїмедичної освіти створені нові напрямки реалізації основнихположень кредитно-модульної системи навчання з врахуванням національних особливостей. Проведений порівняльнийаналіз поточної успішності та результатів складання ліцензійного інтегрованого іспитуКрок 1 у студентів, що навчалисьза традиційною та новою кредитно-модульною системами, не виявив суттєвих відмінностей між різними системамивикладання, а за результатами складання ліцензійних іспитів студенти показали кращі результати при кредитно-мо-дульній системі навчання.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-07-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/879
10.11603/me.v0i2.879
 
Source Medical Education; № 2 (2011)
Медична освіта; № 2 (2011)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/879/877
 
Rights ##submission.copyrightStatement##