ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ
|
|
Creator |
Шкробот, С. І.
Венгер, О. П. Гусєва, Т. П. |
|
Description |
У статті зроблена спроба показати засоби ефективного педагогічного спілкування, якими користуються викладачікафедри неврології, психіатрії, наркології та медичної психології ТДМУ імені І. Я. Горбачевського. До таких засобівналежать: різні форми лекцій – мультимедійна лекція, проблемна лекція, лекція-конференція; під час проведенняпрактичних занять застосовуються: тренінг комунікативних навичок, інтерактивні групові методи, вільні дискусії.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1373
10.11603/me.v0i4.1373 |
|
Source |
Medical Education; № 4 (2012)
Медична освіта; № 4 (2012) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i4 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1373/1356
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|