Запис Детальніше

ВИКЛАДАННЯ НОВИХ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ З ПИТАНЬ БІОБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МІКРОБІОЛОГІЯ, ВІРУСОЛОГІЯ, ІМУНОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКЛАДАННЯ НОВИХ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ З ПИТАНЬ БІОБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МІКРОБІОЛОГІЯ, ВІРУСОЛОГІЯ, ІМУНОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”
 
Creator Кущ, О. Г.; Запорізький державний медичний університет
 
Description Введення в навчальний процес для студентів за спеціальністю “Лабораторна діагностика” тематичних годин з питань біобезпеки є питанням актуальним, необхідним і вельми своєчасним. В Україні як європейській державі застосовуються стандарти відповідних практик – лабораторної, клінічної, виробничої, які масово застосовуються в практику на виробництві, в науково-дослідницьких установах, враховуються при проектуванні нових лабораторій. Тому сучасні спеціалісти – лікарі-лаборанти  зобов’язані знати основи сучасної біобезпеки і біоохорони, мати уявлення про сучасні біоетичні норми і про методи попередження біотероризму. В контексті приєднання України до Болонської декларації і входження до єдиного европейського освітнього простору висунута інновація по впровадженню тематичних занять з біобезпеки в дисципліну “Мікробіологія, вірусологія, імунологія” для студентів-бакалаврів зі спеціальності “Лабораторна діагностика” є прикладом гармонізації навчальних програм.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-04-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3684
10.11603/me.v0i4.3684
 
Source Medical Education; № 4 (2014)
Медична освіта; № 4 (2014)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3684/3406
 
Rights ##submission.copyrightStatement##