Запис Детальніше

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
 
Creator Личковський, Е. І.
Вісьтак, М. В.
Маланчук, О. М.
Фафула, Р. В.
 
Description Розглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійногота інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні йоцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-12-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128
10.11603/me.v0i1.2128
 
Source Medical Education; № 1 (2013)
Медична освіта; № 1 (2013)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128/1994
 
Rights ##submission.copyrightStatement##