СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
|
|
Creator |
Личковський, Е. І.
Вісьтак, М. В. Маланчук, О. М. Фафула, Р. В. |
|
Description |
Розглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійногота інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні йоцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-18
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128
10.11603/me.v0i1.2128 |
|
Source |
Medical Education; № 1 (2013)
Медична освіта; № 1 (2013) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128/1994
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|