Запис Детальніше

РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
 
Creator Олійник, І. Ю.
 
Description У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання “Moodle” для самопідготовкистудентів-стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 1. Стоматологія”.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-08-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1322
10.11603/me.v0i3.1322
 
Source Medical Education; № 3 (2012)
Медична освіта; № 3 (2012)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1322/1306
 
Rights ##submission.copyrightStatement##