Андрагогічний потенціал професійної освіти
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Андрагогічний потенціал професійної освіти
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Вдовиченко, Ю. П. Коритнюк, Р. С. Роздорожнюк, О. Я. Давтян, Л. Л. Коритнюк, О. Я. |
|
Description |
На відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни).
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2015-04-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617
10.11603/me.v0i3.3617 |
|
Source |
Medical Education; № 3 (2014)
Медична освіта; № 3 (2014) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i3 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617/3344
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|