Запис Детальніше

Андрагогічний потенціал професійної освіти

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Андрагогічний потенціал професійної освіти
 
Creator Соколова, Л. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Коритнюк, Р. С.
Роздорожнюк, О. Я.
Давтян, Л. Л.
Коритнюк, О. Я.
 
Description На відміну від традиційної педагогіки, основне положення андрагогіки полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання, особливо на старших курсах, відігравє не педагог, а студент. Функцією викладача є надання допомоги студенту для виявлення, систематизації, формалізації, коригування та поповнення знань. У цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. На перше місце виходять практичні заняття і дисципліни, що містять інтегрований матеріал (міждисциплінарні дисципліни).
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-04-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617
10.11603/me.v0i3.3617
 
Source Medical Education; № 3 (2014)
Медична освіта; № 3 (2014)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3617/3344
 
Rights ##submission.copyrightStatement##