Запис Детальніше

ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИХОВНЕ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЩОРІЧНИХ ВНУТРІШНЬОВУЗІВСЬКИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ КОНФЕРЕНЦІЙ
 
Creator Івченко, В. К.
Сімрок, В. В.
 
Description У статті висвітлено досвід державного закладу “Луганський державний медичний університет” з проведення щорічнихнавчально-педагогічних конференцій. Зроблено висновок, що проведення таких конференцій являє собою систему на-буття педагогічної майстерності з різних питань медичної освіти всіма викладачами університету, є елементом педаго-гічної технології, що дозволяє підвищити педагогічну майстерність не тільки молодих викладачів, які ще не проходиликурси з педагогіки, але й досвідченим фахівцям вищої медичної школи. Особливо важливим є вибір теми конференції,вона відповідає тим проблемам, які бачать викладачі сьогодні й саме в цьому вузі, й саме зараз пробують їх долати.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-12-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2165
10.11603/me.v0i2.2165
 
Source Medical Education; № 2 (2013)
Медична освіта; № 2 (2013)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2165/2031
 
Rights ##submission.copyrightStatement##