Запис Детальніше

ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ
 
Creator Клименко, Т. М.
Сердцева, О. А.
Сандуляк, Т. В.
 
Description У статті наведено досвід впровадження та переваги кредитно-модульної системи організації навчального процесу припіслядипломному навчанні лікарів методики реанімації новонароджених у пологовій залі. Показані дидактичні особли-вості структурування матеріалу при формуванні змістовних модулів та їх наповнення, алгоритм висвітлення курсу, пізна-вальні, афективні та психомоторні навчальні завдання і методика оцінки отриманих знань та практичних навиків.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-07-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941
10.11603/me.v0i3.941
 
Source Medical Education; № 3 (2011)
Медична освіта; № 3 (2011)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941/939
 
Rights ##submission.copyrightStatement##