ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ
|
|
Creator |
Клименко, Т. М.
Сердцева, О. А. Сандуляк, Т. В. |
|
Description |
У статті наведено досвід впровадження та переваги кредитно-модульної системи організації навчального процесу припіслядипломному навчанні лікарів методики реанімації новонароджених у пологовій залі. Показані дидактичні особли-вості структурування матеріалу при формуванні змістовних модулів та їх наповнення, алгоритм висвітлення курсу, пізна-вальні, афективні та психомоторні навчальні завдання і методика оцінки отриманих знань та практичних навиків.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-07-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941
10.11603/me.v0i3.941 |
|
Source |
Medical Education; № 3 (2011)
Медична освіта; № 3 (2011) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i3 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/941/939
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|