ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
|
|
Creator |
Хомазюк, Т. А.
Гриценко, В. І. Люлька, Ю. П. |
|
Description |
Стаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичнезначення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дановизначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369
10.11603/me.v0i4.1369 |
|
Source |
Medical Education; № 4 (2012)
Медична освіта; № 4 (2012) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i4 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369/1353
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|