Запис Детальніше

ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
 
Creator Хомазюк, Т. А.
Гриценко, В. І.
Люлька, Ю. П.
 
Description Стаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичнезначення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дановизначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-08-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369
10.11603/me.v0i4.1369
 
Source Medical Education; № 4 (2012)
Медична освіта; № 4 (2012)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1369/1353
 
Rights ##submission.copyrightStatement##