Запис Детальніше

Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти
 
Creator Головчак, І. С.; ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”
 
Description Реформування вищої медичної освіти в Україні є складовою повноцінної інтеграції в систему загальноєвропейської та світової освіти. Згідно з цією метою відбувається реорганізація клінічних кафедр, проходять організаційно-структурні зміни навчального процесу. Їх основою є індивідуалізація роботи зі слухачем, посилення мотивації до щоденного самостійного навчання, збільшення часу, відведеного на самостійну роботу, а також збереження годин для за­своєння та вдосконалення практичних навичок та вмінь.Тестовий контроль вхідного рівня знань на початку практичного заняття дозволяє охопити значний теоре­тичний матеріал, швидко та об’єктивно оцінити знання. Згодом лікарі займаються практичною діяльністю на клінічних базах кафедри. Графік навчального процесу адаптований до внутрішнього розпорядку в клініці. Основний акцент викладання робиться на самостійний прийом пацієнтів, під час якого керівник інтернів організовує клінічний розбір, наголошуючи на синдромальній діагностиці, невідкладній допомозі, виявленні хвороб на ранніх стадіях. Навчальні кімнати обладнані сучасними комп’ютерами та медичними приладами, підключені до мережі Інтернет, що дає можливість у режимі on-line проводити дистанційне консультування хворих провідними фахівцями університету. Наприкінці вивчення кожної теми викладач проводить підсумковий контроль. Лікарі-інтерни вирішують ситуаційні клінічні задачі. До їх складу винесені питання з інформаційної бази даних ліцензійного іспиту “КРОК-3”.При виконанні усіх видів роботи під час практичних занять на допомогу інтернам повинен прийти викладач як організатор навчального процесу і консультант, заохочуватиме творчий підхід. 
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-04-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3672
10.11603/me.v0i4.3672
 
Source Medical Education; № 4 (2014)
Медична освіта; № 4 (2014)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3672/3394
 
Rights ##submission.copyrightStatement##