САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
|
|
Creator |
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В. Чергінець, А. В. Будаєва, І. В. Якуніна, О. М. Шевельова, О. В. |
|
Description |
У роботі надано аналіз анонімного анкетування 344 респондентів студентів старших курсів медичного факультету,інтернів та лікарів для визначення якості регулярної самостійної теоретичної професійної підготовки. Доведено, щобільшість студентів та лікарів не мають “звички” до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображаєнизьку мотивацію до якісного навчання. Головним засобом самостійної професійної освіти для студентів та інтернів єінтернет (48,5%), і тільки 25% респондентів користуються з цією метою друкованою фаховою літературою.
|
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-07-06
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806
10.11603/me.v0i1.806 |
|
Source |
Medical Education; № 1 (2011)
Медична освіта; № 1 (2011) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806/805
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|