Запис Детальніше

САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title САМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Якуніна, О. М.
Шевельова, О. В.
 
Description У роботі надано аналіз анонімного анкетування 344 респондентів студентів старших курсів медичного факультету,інтернів та лікарів для визначення якості регулярної самостійної теоретичної професійної підготовки. Доведено, щобільшість студентів та лікарів не мають “звички” до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображаєнизьку мотивацію до якісного навчання. Головним засобом самостійної професійної освіти для студентів та інтернів єінтернет (48,5%), і тільки 25% респондентів користуються з цією метою друкованою фаховою літературою.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2013-07-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806
10.11603/me.v0i1.806
 
Source Medical Education; № 1 (2011)
Медична освіта; № 1 (2011)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806/805
 
Rights ##submission.copyrightStatement##