Запис Детальніше

ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ
 
Creator Хвисюк, О. М.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Марченко, В. Г.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Жеребкін, В. В.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Жадан, І. А.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Соболєва, І. А.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Бодня, К. І.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Грищенко, О. В.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Сергієнко, О. І.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Бортний, М. О.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Коломійченко, Ю. А.; Харківська медична академія післядипломної освіти
Пересада, Н. О.; Харківська медична академія післядипломної освіти
 
Description Нова модель системи охорони здоров’я має передбачати на першому місці профілактику, що буде здійснюватися завдяки розвитку первинної медичної допомоги та інституту сімейної медицини.Харківська медична академія післядипломної освіти має багаторічний досвід підготовки сімейних лікарів, проведення очно-заочного навчання, дистанційного навчання та реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів.Перепідготовка лікарів-терапевтів дільничних і лікарів-педіатрів дільничних на циклах спеціалізації “Загальна практика – сімейна медицина” за очно-заочною формою на сьогодні є одним з головних шляхів кадрового забезпечення розвитку первинної медичної допомоги та інституту сімейної медицини.Впровадження в післядипломну підготовку лікарів інноваційних технологій навчання, зокрема дистанційних навчальних курсів, інтерактивних методів навчання і комплексів оперативного контролю знань слухачів, надає можливості індивідуального підходу до кожного слухача залежно від рівня базової підготовки та швидкості засвоювання нових знань та вмінь, що дозволяє підготувати сімейного лікаря на циклі спеціалізації відповідно до кваліфікаційних вимог.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor
 
Date 2015-04-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3651
10.11603/me.v0i2.3651
 
Source Medical Education; № 2 (2014)
Медична освіта; № 2 (2014)
2414-5998
1681-2751
10.11603/me.v0i2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3651/3376
 
Rights ##submission.copyrightStatement##