УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІННОВАЦІЙ У ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПАТЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІННОВАЦІЙ У ФАРМАЦІЇ НА ОСНОВІ ПАТЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
|
|
Creator |
Посилкіна, О.В.
Тіманюк, В.М. Баран, Н.Й. |
|
Description |
У роботі наведено переваги використання патентної інформації при проведенні маркетингових досліджень інновацій, обґрунтовані її особливості, запропоновано методи патентно-інформаційного аналізу.
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-07-17
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3001
10.11603/2312-0967.2009.3.3001 |
|
Source |
Pharmaceutical Review; № 3 (2009)
Фармацевтичний часопис; № 3 (2009) 2312-0967 10.11603/2312-0967.2009.3 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3001/2797
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|