Запис Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК
 
Creator Бушуєва, І. В.
Зарічна, Т. П.
Червоненко, Н. М.
 
Description Просування лікарських засобів на ринку ветеринарних препаратів здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій, яка охоплює діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання і нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості.
 
Publisher Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
 
Contributor
 
Date 2014-03-20
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2676
10.11603/2312-0967.2011.1.2676
 
Source Pharmaceutical Review; № 1 (2011)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2011)
2312-0967
10.11603/2312-0967.2011.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2676/2501
 
Rights ##submission.copyrightStatement##