ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНІ ЗАСОБИ ПРИ ПРОСУВАННІ ВЕТЕРИНАРНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ РИНОК
|
|
Creator |
Бушуєва, І. В.
Зарічна, Т. П. Червоненко, Н. М. |
|
Description |
Просування лікарських засобів на ринку ветеринарних препаратів здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій, яка охоплює діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання і нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості.
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-03-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2676
10.11603/2312-0967.2011.1.2676 |
|
Source |
Pharmaceutical Review; № 1 (2011)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2011) 2312-0967 10.11603/2312-0967.2011.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2676/2501
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|