Запис Детальніше

СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ
 
Creator Ткаченко, Н.О.
Червоненко, Н.М.
 
Description Проаналізовано, уз агальнено зміст і окреслено основні напрямки розвитку методичних засад соціально- етичного та соціального маркетингу у фармацевтичній галузі, доцільність використання принципів соціально- етичного та інших видів маркетингу при ведені сучасного фармацевтичного бізнесу.
 
Publisher Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
 
Contributor
 
Date 2014-03-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2333
10.11603/2312-0967.2013.1.2333
 
Source Pharmaceutical Review; № 1 (2013)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2013)
2312-0967
10.11603/2312-0967.2013.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2333/2179
 
Rights ##submission.copyrightStatement##