СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ
|
|
Creator |
Ткаченко, Н.О.
Червоненко, Н.М. |
|
Description |
Проаналізовано, уз агальнено зміст і окреслено основні напрямки розвитку методичних засад соціально- етичного та соціального маркетингу у фармацевтичній галузі, доцільність використання принципів соціально- етичного та інших видів маркетингу при ведені сучасного фармацевтичного бізнесу.
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-03-06
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2333
10.11603/2312-0967.2013.1.2333 |
|
Source |
Pharmaceutical Review; № 1 (2013)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2013) 2312-0967 10.11603/2312-0967.2013.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2333/2179
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|