ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕТОДІВ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕТОДІВ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ
|
|
Creator |
Семенів, Д. В.
|
|
Description |
У статті наведено результати опитування фахівців (провізорів/фармацевтів) Івано-Франківської, Львівської, Харківської, Донецької, Полтавської, Луганської областей з метою виявлення сучасних джерел інформації лікарських препаратів та їх ставлення до реклами лікарських засобів, зокрема, до інтернет-реклами в соціальних мережах, на форумах та реклами в блогахта інших сайтах. Визначено, що основними джерелами з яких фармацевтичні працівники дізнаються про лікарські засоби, які поповнюють фармацевтичний ринок, е реклама на телебаченні (37 % ), реклама на білбордах (18 %) та e-mail розсилки рекламних листів (спам) (4 %). Фахівцями оцінено характеристики, які мають найбільше значення для споживача при виборі лікарського засобу за п'ятибальною шкалою. Вирішальне значення мають: ефективність лікарського засобу (67 %), безпека препарату (62 %), ціна та фірма-виробник (країна) (53 %).
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-07-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2900
10.11603/2312-0967.2014.1.2900 |
|
Source |
Pharmaceutical Review; № 1 (2014)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2014) 2312-0967 10.11603/2312-0967.2014.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2900/2701
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|