Запис Детальніше

ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕТОДІВ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ФАРМАЦЕВТИЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕТОДІВ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНІ
 
Creator Семенів, Д. В.
 
Description У статті наведено результати опитування фахівців (провізорів/фармацевтів) Івано-Франківської, Львівської, Харківської, Донецької, Полтавської, Луганської областей з метою виявлення сучасних джерел інформації лікарських препаратів та їх ставлення до реклами лікарських засобів, зокрема, до інтернет-реклами в соціальних мережах, на форумах та реклами в блогахта інших сайтах. Визначено, що основними джерелами з яких фармацевтичні працівники дізнаються про лікарські засоби, які поповнюють фармацевтичний ринок, е реклама на телебаченні (37 % ), реклама на білбордах (18 %) та e-mail розсилки рекламних листів (спам) (4 %). Фахівцями оцінено характеристики, які мають найбільше значення для споживача при виборі лікарського засобу за п'ятибальною шкалою. Вирішальне значення мають: ефективність лікарського засобу (67 %), безпека препарату (62 %), ціна та фірма-виробник (країна) (53 %).
 
Publisher Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
 
Contributor
 
Date 2014-07-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2900
10.11603/2312-0967.2014.1.2900
 
Source Pharmaceutical Review; № 1 (2014)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2014)
2312-0967
10.11603/2312-0967.2014.1
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/2900/2701
 
Rights ##submission.copyrightStatement##