ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВИХ МАРОК НА ПРИКЛАДІ ПРОТИВИРАЗКОВИХ ПРЕПАРАТІВ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВИХ МАРОК НА ПРИКЛАДІ ПРОТИВИРАЗКОВИХ ПРЕПАРАТІВ
|
|
Creator |
Волкова, А. В.
|
|
Description |
за результатами аналізу узагальнено основні підходи щодо визначення понять «конкурентоспроможність» та «конкурентний потенціал», а також систематизовано показники оцінки конкурентоспроможності товарів за соціальною, виробничою та маркетинговою складовими.Встановлено, що на формування конкурентного потенціалу торгових марок впливають раціональні та емоційні критерії, оцінка яких передбачає проведення комплексного маркетингового і фармакоекономічного аналізу лікарських препаратів. На прикладі торгових марок групи противиразкових препаратів обґрунтовано розроблену модель формування конкурентного потенціалу з урахуванням існуючого рівня розвитку та факторів впливу на формування перспективного потенціалу.
|
|
Publisher |
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2015-05-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3771
10.11603/2312-0967.2015.1.3771 |
|
Source |
Pharmaceutical Review; № 1 (2015)
Фармацевтичний часопис; № 1 (2015) 2312-0967 10.11603/2312-0967.2015.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/3771/3488
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|