Запис Детальніше

ROLE OF BUILDING MENTAL HEALTH AND COMPETENCE APPROACH SKILLS IN TRAINING HEALTH CARE PROFESSIONALS

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ROLE OF BUILDING MENTAL HEALTH AND COMPETENCE APPROACH SKILLS IN TRAINING HEALTH CARE PROFESSIONALS
РОЛЬ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПСИХОГІГІЄНИ І КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА
 
Creator ВОЛКОВА, Н.М.; ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України"
ГОРОДОВІЧЕНКО, В.М.
 
Description Purpose: to evaluate criteria for early detection of adverse changes of psychophysiological state of nurses, who work in therapeutic and surgical wards, explore adaptive capacity of young healthy individuals with personality traits, correlating with formation of emotional burnout syndrome to choose the adequate measures to prevent and for rapid elimination of emotional burnout syndrome.Materials and methods. The study involved 40 nurses of trauma, surgical and therapeutic profile, with experience of over 5 years; 25 healthy medical students using psychodiagnostic methods.Results. We found that nurses with emotional burnout syndrome have a high level of neuroticizm, prompting search among surveyed college-age early signs of predisposition to disadaptive reactions, causing formation of psycho-somatic disorders in the future.Conclusions. We identified functional features of meteosensitive students, that can be used for early detection of persons at risk on emotional burnout syndrome, to their education in psychohygiene and psychoprophylaxis skills.KEY WORDS: meteosensitivity, mental hygiene, psychological prophylaxis.
Мета: оцінити поширеність і запропонувати критерії раннього виявлення несприятливих змін психофізіологічного стану медичних сестер, які працюють у терапевтичних і хірургічних відділеннях; дослідити адаптивні можливості молодих практично здорових осіб із рисами особистості, які корелюють із формуванням синдрому емоційного вигорання, щоб підібрати адекватні заходи попередження і швидкого усунення ознак синдрому емоційного вигорання.Матеріали і методи. Обстежено 40 медичних сестер травматологічного, хірургічного та терапевтичного профілю зі стажем роботи понад 5 років і 25 практично здорових студентів медичного університету за допомогою психодіагностичних методик.Результати. Встановлено, що медичні сестри з ознаками синдрому емоційного вигорання мають високий рівень нейротизму, що спонукало шукати серед обстежених студентського віку ранні ознаки схильності до дизадаптивних реакцій, які закладають підґрунтя для формування психосоматичних розладів у майбутньому.Висновки. Функціональні особливості метеочутливих студентів можна використовувати для раннього виявлення у студентському середовищі осіб групи ризику щодо синдрому емоційного вигорання, з метою навчання їх навичкам психогігієни та психопрофілактики.КЛЮЧОВІ СЛОВА: метеочутливість, психогігієна, психопрофілактика.
 
Publisher I.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical University
 
Contributor

 
Date 2016-02-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5762
10.11603/1681-2786.2015.3.5762
 
Source Bulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; № 3 (2015)
Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 3 (2015)
1681-2786
10.11603/1681-2786.2015.3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5762/5280
 
Rights ##submission.copyrightStatement##