Запис Детальніше

Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18937/
 
Title Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу
 
Creator Іваненко, І. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18937/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%92..pdf
Іваненко, І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.