Запис Детальніше

Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19563/
 
Title Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів
 
Creator Майстренко, Т. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті розглядаються результати дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками академічної обдарованості. Студентам цієї групи переважно притаманний суб’єктно-ціннісний рівень регуляції. Діяльнісно-операційний компонент рефлексії здібностей характеризується збільшенням кількості учбово-професійних умінь, підвищенням здатності до операціоналізації умінь та професійною направленістю розвитку умінь. Зростає рівень референтності професійного оточення. Конструкти ціннісної свідомості відображають особливості учбово-професійної діяльності. З’являються суб’єктні цінності, які є основою ціннісної регуляції навчальної діяльності.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19563/1/%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E.pdf
Майстренко, Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 352-359.