Запис Детальніше

Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19564/
 
Title Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці
 
Creator Никончук, Н. О.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19564/1/%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A7%D0%A3%D0%9A%D0%93.pdf
Никончук, Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 209-218.