Запис Детальніше

Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/20192/
 
Title Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів
 
Creator Підгурська, В. Ю.
 
Subject L Education (General)
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
P Philology. Linguistics
 
Description У статті зроблена спроба визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого сприяє формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів має відповідати сучасним вимогам до мовної підготовки учнів, тому у викладанні лінгвістичних дисциплін окрім програмового матеріалу потрібно виносити на розгляд питання когнітивної лінгвістики, комунікативної лінгвістики, комп’ютерної лінгвістики та лінгвокультурології. Розглянуто базові поняття, що є специфічними для даних дисциплін і важливими для окреслення теоретичних засад українськомовного навчання майбутніх учителів-класоводів. Визначено, що теоретичні знання з вищезазначених курсів допоможуть у формуванні мовнокомунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.
 
Publisher Видавництво Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/20192/1/%D1%81%D1%82.%20%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%202014.pdf
Підгурська, В. Ю. (2014) Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., 6 (283). pp. 174-177.