Запис Детальніше

Методика вивчення систем автоматизованого проектування освітлення приміщень

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика вивчення систем автоматизованого проектування освітлення приміщень
Методика изучения систем автоматизированного проектирования освещения помещений
Methods of Study of Computer-Aided Design Lighting
 
Creator Крашевський, Андрій Сергійович
 
Subject



 
Description Між етапом створення САПР-О та початком її використання проектувальниками стоїть процес навчання та освоєння. Визначимо суб’єктів цього процесу: проектувальники, розробники програмного забезпечення, викладачі та студенти.Розглянемо, які проблеми стоять перед суб’єктами даного процесу.Перед проектувальниками освітлення стоять питання підвищення ефективності проектування: якісніше, швидше, дешевше. Це може забезпечити використання сучасної САПР-О. Але для початку використання цієї технології потрібно пройти складний етап навчання. Складність цього етапу зумовлюється складністю сучасного програмного забезпечення та предметної області.Перед розробниками САПР-О стоять питання створення «дружнього» програмного забезпечення, що забезпечить ефективне використання програми проектувальниками. А це неможливе без якісного і швидкого навчанню роботі з програмою. Також для розробника це зменшить витрати на впровадження та супровід програмного забезпечення.Перед студентами як перед майбутніми фахівцями-проектувальниками стоять ті самі питання освоєння САПР-О. Але до них додаються ще проблеми засвоєння складної предметної області проектування освітлення.Перед викладачами стоять питання ефективного навчання студентів. Викладач повинен дати великі знання предметної області з урахування сучасного досвіду та технологій САПР-О.При аналізі проблем цих суб’єктів можна виділити спільне питання: ефективне використання САПР-О в навчальному процесі. Потрібно спільно вирішувати це питання:Проектувальники, викладачі та студенти повинні освоювати нову сучасну САПР-О, давати рекомендації по вдосконаленню інтерфейсу програми.Розробники повинні вдосконалювати інтерфейс, створювати спеціалізовані версії програмного продукту для впровадження в навчальних закладах (навчальні версії).
В докладе определены субъекты процесса изучения САПР-О: проектировщики, разработчики программного обеспечения, преподаватели и студенты и рассмотрены проблемы, стоящие перед каждым из этих субъектов.
The report identifies the subjects of the process of CAD-L learning: designers, software developers, teachers and students and also discusses the problems faced by each of these subjects.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/76
 
Source New computer technology; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55
Новые компьютерные технологии; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55
Новітні комп'ютерні технології; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/76/69
 
Rights Copyright (c) 2014 New computer technology