Методика вивчення систем автоматизованого проектування освітлення приміщень
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика вивчення систем автоматизованого проектування освітлення приміщень
Методика изучения систем автоматизированного проектирования освещения помещений Methods of Study of Computer-Aided Design Lighting |
|
Creator |
Крашевський, Андрій Сергійович
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
Між етапом створення САПР-О та початком її використання проектувальниками стоїть процес навчання та освоєння. Визначимо суб’єктів цього процесу: проектувальники, розробники програмного забезпечення, викладачі та студенти.Розглянемо, які проблеми стоять перед суб’єктами даного процесу.Перед проектувальниками освітлення стоять питання підвищення ефективності проектування: якісніше, швидше, дешевше. Це може забезпечити використання сучасної САПР-О. Але для початку використання цієї технології потрібно пройти складний етап навчання. Складність цього етапу зумовлюється складністю сучасного програмного забезпечення та предметної області.Перед розробниками САПР-О стоять питання створення «дружнього» програмного забезпечення, що забезпечить ефективне використання програми проектувальниками. А це неможливе без якісного і швидкого навчанню роботі з програмою. Також для розробника це зменшить витрати на впровадження та супровід програмного забезпечення.Перед студентами як перед майбутніми фахівцями-проектувальниками стоять ті самі питання освоєння САПР-О. Але до них додаються ще проблеми засвоєння складної предметної області проектування освітлення.Перед викладачами стоять питання ефективного навчання студентів. Викладач повинен дати великі знання предметної області з урахування сучасного досвіду та технологій САПР-О.При аналізі проблем цих суб’єктів можна виділити спільне питання: ефективне використання САПР-О в навчальному процесі. Потрібно спільно вирішувати це питання:Проектувальники, викладачі та студенти повинні освоювати нову сучасну САПР-О, давати рекомендації по вдосконаленню інтерфейсу програми.Розробники повинні вдосконалювати інтерфейс, створювати спеціалізовані версії програмного продукту для впровадження в навчальних закладах (навчальні версії).
В докладе определены субъекты процесса изучения САПР-О: проектировщики, разработчики программного обеспечения, преподаватели и студенты и рассмотрены проблемы, стоящие перед каждым из этих субъектов. The report identifies the subjects of the process of CAD-L learning: designers, software developers, teachers and students and also discusses the problems faced by each of these subjects. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-06
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/76
|
|
Source |
New computer technology; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55
Новые компьютерные технологии; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55 Новітні комп'ютерні технології; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 55 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/76/69
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 New computer technology
|
|