Використання навчальних комп’ютерних програм в організації навчання студентів
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання навчальних комп’ютерних програм в організації навчання студентів
The Use of Educational Software in the Organization of Student Learning Использование учебных компьютерных программ в организации обучения студентов |
|
Creator |
Ковтун, Ірина Іванівна
Нікітіна, Ірина Андріївна |
|
Description |
Не викликає сумніву, що викладач повинен вміти направляти навчальний процес, раціонально розподіляти навчальні матеріали і допоміжні засоби навчання. Відомо також, що педагогічна робота має на увазі не тільки процес подання, закріплення навчального матеріалу і контролю над його засвоєнням, але і процес керування навчальною діяльністю студентів.Поряд із традиційними методами потрібно впроваджувати принципово нові підходи до керування пізнавальною діяльністю студентів. Одним із таких підходів є використання комп’ютерних технологій. Це дає змогу керувати навчальним процесом, забезпечує викладача інформацією про хід навчання, створює можливість планувати і коректувати процес навчання.Для проведення лабораторних робіт по основним розділам курсу вищої математики на кафедрі вищої математики Національного аграрного університету розроблено цикл навчальних програм.Студенти працюють у діалоговому режимі, в індивідуальному темпі, який визначається їх рівнем підготовки і здібностями. Програми мають такі особливості:чітко визначено задачі навчання;встановлено критерії засвоєння матеріалу;студенти можуть оцінити свої недоробки, і мають можливість подолати їх;студенти регулярно отримують повідомлення про свої успіхи та повідомлення про завершення і виконання завдання,при необхідності студентам надається допомога;забезпечується структуризація навчання.Ключовим фактором забезпечення ефективного комп’ютерного навчання є об’єм і вид взаємодії студентів і викладача.Використання навчальних комп’ютерних програм забезпечує мотивацію навчання, індивідуалізацію та інтенсифікацію самостійної роботи студентів, якість засвоєння матеріалу, більш глибоке розуміння суті математичних понять, скорочує час навчання.Крім того, використання комп’ютерних технологій створює можливість перенесення уміння і навичок з однієї предметної області на іншу, суттєво впливає на розумові процеси вищого порядку.
The use of educational software provides motivation of training, individualization and intensification of individual work of students, the quality of learning material, a deeper understanding of mathematical concepts, reduces the time of training. In addition, the use of of computer technologies makes it possible to transfer skills and knowledge from one domain to another, influences the thought processes of higher order. Использование учебных компьютерных программ обеспечивает мотивацию обучения, индивидуализацию и интенсификацию самостоятельной работы студентов, качество усвоения материала, более глубокое понимание сути математических понятий, сокращает время обучения.Кроме того, использование компьютерных технологий создает возможности переноса умения и навыков из одной предметной области в другую, существенно влияет на мыслительные процессы высшего порядка. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-10-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/16
|
|
Source |
New computer technology; Vol 4 (2006): Problems of training and retraining of IT specialists; 32
Новые компьютерные технологии; Vol 4 (2006): Problems of training and retraining of IT specialists; 32 Новітні комп'ютерні технології; Vol 4 (2006): Problems of training and retraining of IT specialists; 32 2309-1460 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/16/9
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 New computer technology
|
|