The Problem of Development the Artistic and Imaginative Thinking and Creative Skills of Prospective Computer Science Teachers
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The Problem of Development the Artistic and Imaginative Thinking and Creative Skills of Prospective Computer Science Teachers
Проблема развития художественно-образного мышления и творческих навыков будущих учителей информатики Проблема розвитку художньо-образного мислення та творчих навиків майбутніх вчителів інформатики |
|
Creator |
Брескіна, Лада Валентинівна
|
|
Subject |
—
— — — |
|
Description |
As a result of work was carried out during 2005-2007 key aspects of the work with platform Moodle using were summarized and appropriate guidelines were developed [1]. The results of the creative work of students shows that more than 90 percent of students have difficulty with creative part of the work.
В результате работы, проведенной в 2005-2007 были обобщены основные аспекты работы с платформой Moodle и разработаны соответствующие методические указания [1]. Результаты творческой работы студентов, прошедших экспериментальное обучение [2], показали, что более чем у 90 процентов студентов возникают трудности с креативной частью работы. Протягом 2005-2007 навчальних років відбулося експериментальне навчання студентів Інституту фізики і математики ПДПУ ім. К.Д. Ушинського роботі з платформою Moodle. Навчання охопило близько 100 студентів в межах курсів “Інтернет-технології”, “Методи та засоби дистанційного навчання” та “Методика комп’ютеризованого дистанційного навчання”. В результаті узагальнені основні аспекти роботи з платформою Moodle та розроблені відповідні методичні вказівки [1]. Результати творчої роботи студентів, що пройшли експериментальне навчання [2], довели наступне: репродуктивний рівень засвоєння основ налагодження та використання платформи викликає труднощі лише у 15 відсотків студентів. Проте більш 90 відсотків студентів визначають виникнення труднощів з креативною частиною роботи, що пов’язана з реалізацією творчого підходу при розробці власних матеріалів змістовного компоненту. Такі результати ідентичні тим, що одержані при експериментальному навчанні проектуванню навчальних Flash-роликів в курсі “Динамічна WEB-графіка”, що відбулося в 2004-2006 навчальних роках, участь в якому прийняло близько 60 студентів.Таким чином, результати експериментального навчання проектуванню електронних курсів, в якому прийняло участь понад 160 студентів обумовлюють актуальність проблеми формування системи розвитку художньо-образного мислення та творчих навиків в системі навчання інформатики.В роботі розкриваються експериментальні плани дослідження та демонструються розроблені методичні матеріали. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-11-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/54
|
|
Source |
New computer technology; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 14
Новые компьютерные технологии; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 14 Новітні комп'ютерні технології; Vol 5 (2007): Problems of training and retraining of IT specialists; 14 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/54/47
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 New computer technology
|
|