Реалізація особистісно орієнтованого навчання в структурі сучасного підручника
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106552/
|
|
Title |
Реалізація особистісно орієнтованого навчання в структурі сучасного підручника
Implementation of personality oriented education in the structure of modern textbook Реализация личностно ориентированного обучения в структуре современного учебника |
|
Creator |
Діденко, Галина Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті звертається увага на недоліки шкільних підручників, а також обґрунтовуються вимоги до створення підручників нового покоління. Вони мають бути не тільки джерелом знань і мовленнєвого розвитку дитини, але й забезпечувати виховання і розвиток особистості, яка володіє комунікативною, мовленнєвою, мовною, соціокультурною та діяльнісною(стратегічною) компетентностями.
The article pays special attention to disadvantages of school course books as well as reasonable demand of creation of absolutely new generation course books. They must be not only the source of knowledge and development for children but also provide bringing up of a person who has a command of communicative, social, cultural and strategic competence. В статье обращается внимание на недостатки школьных учебников, а также обосновываются требования по созданию учебников нового поколения. Они должны быть не только источником знаний и речевого развития ребенка, но и обеспечивать воспитание и развитие личности, которая владеет коммуникативной, речевой, языковой, социокультурной и деятельной (стратегической) компетентностями. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106552/1/2012_PSP_DGO.pdf
Діденко, Галина Олександрівна (2012) Implementation of personality oriented education in the structure of modern textbook Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 97-105. ISSN ISBN 978-966-644-248-5 |
|