Запис Детальніше

Реалізація особистісно орієнтованого навчання в структурі сучасного підручника

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106552/
 
Title Реалізація особистісно орієнтованого навчання в структурі сучасного підручника
Implementation of personality oriented education in the structure of modern textbook
Реализация личностно ориентированного обучения в структуре современного учебника
 
Creator Діденко, Галина Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті звертається увага на недоліки шкільних підручників, а також обґрунтовуються вимоги до створення підручників нового покоління. Вони мають бути не тільки джерелом знань і мовленнєвого розвитку дитини, але й забезпечувати виховання і розвиток особистості, яка володіє комунікативною, мовленнєвою, мовною, соціокультурною та діяльнісною(стратегічною) компетентностями.
The article pays special attention to disadvantages of school course books as well as reasonable demand of creation of absolutely new generation course books. They must be not only the source of knowledge and development for children but also provide bringing up of a person who has a command of communicative, social, cultural and strategic competence.
В статье обращается внимание на недостатки школьных учебников, а также обосновываются требования по созданию учебников нового поколения. Они должны быть не только источником знаний и речевого развития ребенка, но и обеспечивать воспитание и развитие личности, которая владеет коммуникативной, речевой, языковой, социокультурной и деятельной (стратегической) компетентностями.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106552/1/2012_PSP_DGO.pdf
Діденко, Галина Олександрівна (2012) Implementation of personality oriented education in the structure of modern textbook Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 97-105. ISSN ISBN 978-966-644-248-5