Запис Детальніше

Педагогічна діяльність українських композиторів кінця XIX - початку XX століття в контексті розвитку теорії та методики музичної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12141/
 
Title Педагогічна діяльність українських композиторів кінця XIX - початку XX століття в контексті розвитку теорії та методики музичної освіти
Педагогическая деятельность украинских композиторов конца XIX - начала XX столетия в контексте развития теории и методики музыкального образования
Pedagogical activity of Ukrainian composers of the late XIX - early XX century in the context of development of theory and methodology of music education
 
Creator Мережко, Юлія Валеріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проаналізовано концептуальні погляди і підходи деяких українських композиторів кінця XIX - початку XX століття. Розкрито їх вплив на розвиток сучасної теорії і методики музичної освіти. Автор висвітлює провідні педагогічні ідеї Н. Д. Леонтовича, К. Р. Стеценка, В. М. Верховинця, теоретичні положення про процесі музичного навчання. Дана стаття розкриває методику роботи українських композиторів-педагогів з дітьми. Висвітлений матеріал допоможе зрозуміти, які педагогічні та методичні положення знаходяться в основі змісту сучасної теорії та методики музичної освіти.
В статье проанализированы концептуальные взгляды и подходы некоторых украинских композиторов конца XIX - начала XX века. Раскрыто их влияние на развитие современной теории и методики музыкального образования. Автор освещает ведущие педагогические идеи Н. Д. Леонтовича, К. Г. Стеценко, В. М. Верховинца, теоретические положения о процессе музыкального обучения. Данная статья раскрывает методику работы украинских композиторов-педагогов с детьми. Освещённый материал поможет понять, какие педагогические и методические положения находятся в основе содержания современной теории и методики музыкального образования.
The article analyzes the conceptual views and approaches some of the Ukrainian composers school of the end of XIX – beginning of XX century. Exposed their impact on the development of a theory and a technique of music education. The author highlights the major pedagogical ideas of Leontovicha M.D, Stetsenka K.G, Verhovyntsya V.M, and the theoretical positions concerning the process of music education. This article reveals technical method in the work of Ukrainian composers teachers with children. The author reviewed the scientific literature of many modern scientists (Masol LM, Oleksyuk O.M, Padalka G.M, Rostovskyy O.Y., Cherkasov V.F) that considered the questions of influence of Ukrainian composers school in the end of XIX - beginning of XX century on the development of the artistic education in Ukraine.
The highlights material helps to understand which pedagogical and methodical positions are a basis for the content of modern theory and techniques of musical education. This article is recommended for students, postgraduates, teachers of higher education institutions with artistic direction.
 
Publisher НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2015-12-24
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12141/1/U_%D0%9Cerezhko_NCH_19%2824%29_KTMMM.pdf
Мережко, Юлія Валеріївна (2015) Педагогічна діяльність українських композиторів кінця XIX - початку XX століття в контексті розвитку теорії та методики музичної освіти Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова.Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти, 24 (19). с. 127-130.