Запис Детальніше

Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва
 
Creator Коваль, Л. М.
 
Subject мале підприємництво
маркетинг
інновації
економіка
малі та середні підприємства
small enterprise
marketing
innovations
economy
small and middle enterprises
 
Description Розглянуто роль маркетингу у підприємницькій діяльності, особливості розвитку малого підприємництва в Україні та вплив на його інноваційну діяльність ділових якостей маркетолога, висвітлено незрілість інформаційної інфраструктури, що має надавати різні послуги. The article is devoted to the role of marketing in entrepreneurial activity, peculiarities of development of small entrepreneurship in Ukraine and its influence on innovative activity of professional qualities of marketing specialist, immaturity innovative infrastructure that has to provide different services.
 
Date 2011-12-13T10:32:36Z
2011-12-13T10:32:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Коваль Л. М. Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва / Л. М. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 190–194. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11176
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки