Запис Детальніше

Стратегія масової індивідуалізації: сутність, види, переваги та недоліки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія масової індивідуалізації: сутність, види, переваги та недоліки
 
Creator Красуляк, М. М.
 
Subject масова індивідуалізація
масове виробництво
стратегії масової індивідуалізації
mass customization
mass production
mass customization strategy
 
Description Розглянуто теоретичні основи масової індивідуалізації попиту, проаналізовано
характеристики різних видів виробництва: масове, індивідуальне та масової індивідуалізації, описано стратегії масової індивідуалізації попиту, їх переваги та недоліки.

The theoretical foundations of mass individualization of demand are explored the
characteristics of different species are analyzed: mass, individual and mass customization,
mass customization strategies of demand are described, their advantages and disadvantages.
 
Date 2011-12-13T10:22:38Z
2011-12-13T10:22:38Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації: сутність, види, переваги та недоліки / М. М. Красуляк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 195–199. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11174
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки