Запис Детальніше

Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
 
Description Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг.
Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-05-19T08:43:38Z
2011-05-19T08:43:38Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу / Н.С. Ілляшенко //Механізм регулювання економіки.-2007.-№3,- с. 77-92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214
 
Language uk