Рекламний креатив в Україні
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламний креатив в Україні
|
|
Creator |
А. Янковська
В. М. Бондаренко |
|
Subject |
Статті
Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Презентовано результати дослідження тенденцій розвитку ре-кламного креативу в Україні в період від 2003 до 2007 рр. Дослі-дження проведено за такими спрямуваннями: співвідношення раціо-нальної та емоційної реклами, використання соціально-комунікативних технологій та стилів у створенні рекламних звер-нень, а також текстове наповнення реклами.
|
|
Date |
2011-01-11
2011-01-11 2011 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/2592
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=2592
|
|