Запис Детальніше

Упаковка товару: значення та вплив на споживача

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Упаковка товару: значення та вплив на споживача
 
Creator Н. Л. Федчишина
С. В. Мамалига
 
Subject Статті
2009. Випуск 5/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description В даній статті аналізується те,що більшість товарів, що пропонуються на ринку, повинні бути обов"язково упаковані. Добре спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
 
Date 2011-01-12
2011-01-12
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/2602
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=2602