Запис Детальніше

Сутність системи маркетингу на ринку хлібопродуктів

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність системи маркетингу на ринку хлібопродуктів
 
Creator А. В. Луценко
А. Г. Мазур
 
Subject Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description В даній статті проведено теоретичне дослідження поняття маркетингу. Досліжено систему методів маркетингу та їх функції. Запропоновано впроваджувати в практику систему страхування посівів.
 
Date 2011-01-20
2011-01-20
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/2686
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=2686